Kangas on Ikeasta eurolla ostettu jämäpala, ihastuin tuohon kankaaseen jo aiemmin ja pohdinkin, mitä siitä tekisin. Palasta oli tarkoitus tulla kaitaliina, jollaiseksi se toki päätyi tämän lisäksi:
Tarkkasilmäisimmän huomannevatkin että tulipas tehtyä hieman vino liina, on nimittäin selvästi kapeampi toisesta päästä :D Yleensähän kun en mittaile mitään, tällä kertaa sentään käytin jopa nuppineuloja ettei mennyt ihan näppituntumalla...Mutta peitetään virhettä katseen kiinnittävillä kukilla!
Tuo kankaan kuosi kyllä nappaa muhun, meriteema toimii aina - etenkin vanhanaikaisempana purjelaivaversiona. Värikin on mukavan mukautuva ja kaikkeen sopiva, aina ei jaksa miettiä että kaikki on sävy sävyyn.
Käsityöpuolella projekteja on tiedossa vielä useampiakin, nimenomaan pussukkasaralla. Vilkkaasti blogeissakin esiintyvät karkkipaperipussukat olisivat kiva pieni joululahja sukulaisille, etenkin eräs makeanhimoinen sukulaispoikani ihastuisi varmasti...Nyt ennen vaihtoa minulla onkin vapaata melko runsaasti, joten taidan ottaa homman työn alle pikaisesti. Parastahan tässä tietysti on materiaalin hankinta, eli karkin syönti melkein kuin luvan kanssa!
Asuinkaupunkini Turku tarjoaa kaupunkilaisille kauneutta kotiin auringonkukkapeltojen muodossa, hainkin kimpullisen pöydälle. Mitähän vastaavaa osaan Irlannissa hankkia kun tekee mieli koristusta...




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti