keskiviikko 21. elokuuta 2013

Uusi ystäväni Irlantiin

Keskimäärinhän reput on ihan hillittömän rumia. Tänä keväänä piti ensimmäistä kertaa oikein hieraista silmiä liikuskellessa ketjumuotiliikkeissä: miten söpöjä reppuja! Kaupungilla liikkuu tätä nykyä tyttöjä niin suloisten reppujen kanssa, että tekisi mieli kysyä vähintäänkin joka toiselta, mistä on selkäkaverinsa hankkinut. Olen itse laukkujen käyttäjänä ollut kauan olka-/käsilaukkutyyppiä, mutta nyt Irlantiin lähtiessäni tuntui, että tarvitsisin todella käytännöllisen laukun joka menoon. Laukun tulisi siis olla sekä kaunis että sopia sekä kouluun että kaupungille. Koko kesän etsiskelin sitä oikeaa, mutta tässä se viimein on, tänään postilaatikkooni kolahtaneena:



Reppuni on tilattu Asokselta ja on makuuni sopivan hippi, mutta samalla aika romanttinen. Musta nyt sopii kaiken kanssa, lisäksi pidän usein joko punaista tai vihreää joten väritkin ihan nappiin. Toimitus tuli viikossa tilaamisesta, aika hyvin siis ulkomaiselta nettikaupalta! Viime lukuvuoden vedin joka paikassa samalla käsilaukullani, joka siis ei yllä olan yli. Totesin sen melko hankalaksi etenkin pyörällä liikkuessa, kun laukku on lyhyilläkin matkoilla heitettävä pyörän etukoriin (jolloin mahdolliset ruokaostokset tai muu kuljetettava eivät sinne tietenkään sovi), nyt uskon tämän pienen arjen ajansäästön tekevän elämästä hieman helpompaa - etenkin vaihdossa, jossa uusia ja hankalia juttuja lienee ihan tarpeeksi ilman hankalia kassejakin!


2 kommenttia:

  1. Aikas nätti reppu on. Itekin oon huomannut, että nättien ja käytännöllisten juttujen hankkiminen on vaikeaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on lähinnä mahdotonta :D joko käytännöllinen tai nätti, sama juttu kengissä!

      Poista